De mooiste manier om als bedrijf je waardering te laten merken voor je Customer experience-team

In ons land zijn er duizenden mensen actief in een Customer experience-afdeling. De belangenorganisatie Customer Experience Forum zorgt voor de verdere professionalisering van de branche en ontwikkelt tal van initiatieven om de kwaliteit steeds verder te verhogen. Een van de initiatieven is de organisatie van de Dag van de Customer Experience-medewerker. Een nationaal evenement dat met veel enthousiasme wordt georganiseerd in grote, middelgrote en kleine ondernemingen. Het doel? Het Customer experience-team de waardering geven die het verdient.

Customer Experience-medewerkers krijgen op 17 september een Groot Digitaal Applaus

 
Stuur ons uw digitaal applaus!|
Wij maken een compilatiefilmpje van alle bedrijven die applaudisseren voor hun medewerkers. Op de Dag van de Customer Contact-medewerker verspreiden we dit filmpje via diverse kanalen.
 
Wat verwachten we concreet van u? 
U applaudisseert en laat dit filmen door een van uw collega’s. Gelieve 3 keer te klappen (en dat op volgend tempo: 1(in gedachte uitspreken)-klap-1-klap-1-klap), liefst op een neutrale achtergrond (indien mogelijk witte achtergrond). Stuur uw filmpje door tegen ten laatste 14 september en wij monteren het tot één geheel. Belangrijk: laat enkel uw handen filmen. Uw gezicht mag dus niet te zien zijn in beeld. Het filmpje mag u doorsturen naar peter@m33.be.

 

Wie kan er meedoen aan het Digitaal Applaus op 17 september?
De campagne is voorbehouden aan de leden van het Customer Experience Forum, de belangrijkste belangenorganisatie voor Customer experience-centra in ons land. Is je organisatie nog geen lid, dan is dit het ideale moment. Neem voor meer informatie contact op met AnnemieVinck.

Doe ook mee aan CEO-ontbijt op 17 september

Vorige jaar organiseerde het Customer Experience Forum opnieuw een felgesmaakt ontbijt op de Dag van Customer experience Medewerker. CEO's van grote bedrijven en kmo's kwamen samen om ervaringen uit te wisselen over het belang van een professionele Customer experience-strategie. Ook dit jaar is er weer een CEO-ontbijt. Een echte aanrader, zeker omdat dit netwerkevent de steun geniet van toonaangevende namen. Bovendien is er na het ontbijt een bijzondere activiteit: de CEO's bellen een aantal van hun Customer Experience-medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken!

 

Op 17 oktober is Renewi gastheer. Jouw CEO mag uiteraard niet ontbreken op dit exclusieve event.

Interesse? Schrijf je hier in.

Wat zijn de voordelen van het lidmaatschap van het Customer Experience Forum?

Het Customer Experience Forum is een hechte organisatie die haar volle expertise richt op kwaliteitsverbetering en professionalisme van Customer experience. Regelmatig zijn er bedrijfsbezoeken waar de leden kennismaken met andere werkwijzes. Ook is er volop aandacht voor nieuwe technologieën en is er een stimulerende uitwisseling van ervaringen. Verder is er een jaarlijks event waarop nieuwe inzichten keynotespeakers, networking en een gezellig feestje perfect samenkomen.

Hier vind je meer informatie over het lidmaatschap van het Customer Experience Forum.

 

 

Impressies van editie 2019

Enkele beelden:

   

Impressies van editie 2018

Enkele beelden:

     

Impressies van editie 2017

Enkele beelden:

   

Impressies van editie 2016

Enkele beelden: