Voorbije events

 

03/09/2020 – webinar – ‘Het nieuwe werken’

08/09/2020 – webinar - 'Bespaar geld met jouw opleidingsinitiatieven'

15/09/2020 – 3-delige Masterclass – ‘Klantvriendelijk Communiceren’ (opleiding + feedback van de lesgever op communicatiematerialen)

17/09/2020 – event - Zesde ‘Dag van de Customer Contact-medewerker’

17/11/2020 – 3-delige Masterclass – ‘Klantvriendelijk Communiceren’ (repeat wegens succes)

07/01/2021 - Auteurssessies. #1 - "Inspirerend communiceren en authentiek leidingnemen"

19/01/2021 - Auteurssessies. #2 - "Call Center Optimization”

09/02/2021 - Online Masterclass ‘Zo stimuleer je klantgerichtheid in je volledige organisatie’

02/03/2021 - Auteurssessie #3 - "Werken aan werkgeluk"

09/03/2021 - Webinar "CX zal nooit meer hetzelfde zijn" i.s.m. Freshworks

23/03/2021 - Webinar 'De toekomst van Klantcontact'

 

Bekijk komende events