Voorbije events
03/09/2020 - webinar – ‘Het nieuwe werken’
08/09/2020 - webinar - 'Bespaar geld met jouw opleidingsinitiatieven'
15/09/2020 - 3-delige Masterclass – ‘Klantvriendelijk Communiceren’ (opleiding + feedback van de lesgever op communicatiematerialen)
17/09/2020 - event - Zesde ‘Dag van de Customer Contact-medewerker’
17/11/2020 - 3-delige Masterclass – ‘Klantvriendelijk Communiceren’ (repeat wegens succes)
07/01/2021 - Auteurssessies. #1 - "Inspirerend communiceren en authentiek leidingnemen"
19/01/2021 - Auteurssessies. #2 - "Call Center Optimization”
09/02/2021 - Online Masterclass ‘Zo stimuleer je klantgerichtheid in je volledige organisatie’
02/03/2021 - Auteurssessie #3 - "Werken aan werkgeluk"
09/03/2021 - Webinar "CX zal nooit meer hetzelfde zijn" i.s.m. Freshworks
23/03/2021 - Webinar 'De toekomst van Klantcontact'
16/06/2021 - Webinar - Flexplanning van je contactcenter in coronatijden?
21/09/2021 - Customer Experience Battle 2021
28/10/2021 - Exclusieve lunch bij Comme chez Soi met Freshworks