COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Laat ons eerlijk zijn: de meeste van onze collega’s zitten al de hele dag naar een scherm te kijken en communiceren digitaal. Dan kunnen wij ons voorstellen dat zij voor het overige liever zo veel mogelijk in real-life communiceren. Mensen zien, samen iets drinken en bijpraten. Gezellig collega’s onder elkaar.

Customer Experience Forum organiseert regelmatig boeiende events waar collega’s uit de Experience sector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel.

 

Onze agenda

Webinar ‘Het nieuwe werken: een positieve evolutie of loeren meer stress en burn-out om de hoek?’

‘Het nieuwe werken: een positieve evolutie of loeren meer stress en burn-out om de hoek?’

In dit webinar, neemt Marina Oellibrandt – Life en stress- en burn-out coach bij On-y-go– je mee door een aantal tips en adviezen die ons allemaal aanbelangen.

De informatie sluit bovendien heel erg aan op de actualiteit, nu we allemaal opnieuw geconfronteerd werden met semi lock-down of veel strengere anti Covid maatregelen.

Datum van event: 03/09/2020

Webinar 'Bespaar geld met jouw opleidingsinitiatieven' ism itzujobs

Ben jij al op de hoogte van alle subsidiemogelijkheden voor opleidingen? 

Er valt heel wat te besparen op bedrijfsopleidingen. Maar welke subsidiemogelijkheden zijn er? Hoe maak je er aanspraak op? Waar heb je recht op? Hoe vraag je ze aan? 

In dit CXForum webinar maakt ITZU jou wegwijs en zorgen ze ervoor dat jij morgen geld kan besparen met jouw opleidingsinitiatieven.
 
Volgende subsidies komen aanbod:

Datum van event: 08/09/2020

Online Masterclass Klantvriendelijk Communiceren

Masterclass Klantvriendelijk Communiceren

Ontwikkel je communicatieskills via concrete tips & tricks

Datum van event: 15/09/2020

Zesde "Dag van de Customer Contact-medewerker"

Customer Contact-medewerkers krijgen op 17 september een Groot Digitaal Applaus 

Op donderdag 17 september is het de jaarlijkse Dag van de Customer Contact-medewerker. Op die dag geven medewerkers van tientallen bedrijven een digitaal of echt Applaus naar de collega's van de Customer contact-afdeling. Zo tonen ze hun waardering voor de inzet en de uitdagende job om klanten en prospecten een klantgerichte service te geven. Ook via sociale media wordt er massaal geapplaudiseerd en zijn er media-acties gepland.

 

Datum van event: 17/09/2020

CEO-ontbijt - Dag van de Customer Contact-medewerker

De Dag van de Customer Experience-medewerker op 17 september kan rekenen op de warme steun van de CEO's van onze aangesloten leden. Vorig jaar kwamen ze voor de Dag van de Customer Experience-medewerker samen bij DHL.

Datum van event: 17/09/2020

Masterclass Klantvriendelijkheid ism DHL

Datum van event: 19/11/2020

Customer Experience Battle 2021

Customer Experience Battle:  steekt jullie customer experience er hoog bovenuit? 

Schrijf je team in en strijd mee om de Gouden Giraf! 

De giraf is het hoogste dier ter wereld. Daarom verdient het bedrijf dat er hoog bovenuitsteekt voor customer experience de hoogste waardering: de Gouden Giraf Award.

Dat kunnen jullie bewijzen op 25 februari 2021 tijdens de Customer Experience Battle. 

Datum van event: 25/02/2021