COLLEGA’S ONTMOETEN ELKAAR

Customer Experience Forum organiseert regelmatig boeiende online events waar collega’s uit de Experience sector elkaar kunnen ontmoeten. Daarbij geen zware key note speeches of een stortvloed aan powerpointslides. Gewoon fijne mensen en een fijne babbel. Wij hebben een inspirerend digitaal aanbod voor je klaar.

 
 

 

 

Onze agenda

Webinar - Flexplanning van je contactcenter in coronatijden?

Flexplanning van je contactcenter in coronatijden? 

Praktijkgerichte experttips voor hogere klanttevredenheid

11.30 > 12.30 

 

Als de druk op je contactcenter sterk schommelt, heeft dat een grote impact. Klanten die lang moeten wachten, zijn niet tevreden over de service. Planners die hun teams lang zien wachten op een oproep, zijn niet tevreden over de productiviteit. Zeker in coronatijden – en allicht nog een hele tijd daarna – gebeurt dit vaker dan iedereen lief is.

Datum van event: 16/06/2021

Online auteurssessie: Jan Smets (bpost)

11.30 – 12.30 

 

Jan Smets is Director Retail and Customer Care bij bpost en auteur van Contact Center Management - Van klachtendienst naar value center. Bij bpost staat hij aan het hoofd van drie contactcenters. Jan Smets legt in zijn boek een uitgesproken visie neer over hoe het contactcenter aan waarde wint, zowel voor klanten als voor de organisatie zelf.

Datum van event: 24/06/2021

Webinar ‘Leidinggeven op afstand’

Webinar ‘Leidinggeven vanop afstand’

Ga zelf aan de slag met concrete cases.

9 u > 10 u

Telewerk is al een tijdje de norm, en ook de komende tijd zullen velen onder ons nog (deels) thuis blijven werken. Uit een enquête bij de leden van het Customer Experience Forum kwam naar voren dat 53,8% van de werknemers na corona 3 dagen per week zal kunnen thuiswerken.

Datum van event: 28/06/2021

CXForum Zomerevent- Lach jezelf de zomer in! - exclusief ledenevent

Lach jezelf de zomer in! - exclusief ledenevent

Schrijf je gratis - haha - in voor de online lachsessie Smile@home

 

Event date : 29 juni om 12.30

Door : Geert Van de Vijver (Smile@Work)

 

Datum van event: 29/06/2021

Customer Experience Battle 2021

Customer Experience Battle:  steekt jullie customer experience er hoog bovenuit? 

Schrijf je team in en strijd mee om de Gouden Giraf! 

De giraf is het hoogste dier ter wereld. Daarom verdient het bedrijf dat er hoog bovenuitsteekt voor customer experience de hoogste waardering: de Gouden Giraf Award.

Dat kunnen jullie bewijzen op 21 september 2021 tijdens de Customer Experience Battle. 

Datum van event: 21/09/2021