X
Hallo
Wij zijn vanaf nu Customer Contact
Wij sloegen de handen in elkaar met Customer Contact. Voortaan vind je onze straffe events voor jou en je collega’s daar dus.
Ook tussen de events contacten onderhouden?
Vanaf 2023 slaan het Customer Experience Forum en Customer Contact de handen ineen
Ontdek met Sparkcentral van Hootsuite de belangrijkste voordelen van WhatsApp voor bedrijven
Planners.nu en CCmath bundelen krachten: maak kennis met NEXT WFM
Interview met Rudi Berges, director Customer Experience bij DPD
“Artificial Intelligence is géén bedreiging voor de customer care-medewerker”
Luisteren als inspiratiebron voor een betere customer experience
Winnaar Customer Experience Battle - Securex Sociaal Secretariaat
In gesprek met Arnela en Ine (contactcenter De Stroomlijn) over het belang van wandelcoachings
Dit zijn de resultaten van onze enquête “Thuiswerken na corona: hoe pak je dat aan?”
Thuiswerken na corona: hoe pak je dat aan?
2021: het jaar van verdere vernieuwing – én elkaar weer live ontmoeten!
Wat is volgens Georges Van den Hauten (Corona Direct) de meerwaarde van onze Masterclasses?
Nieuwe Masterclasses vanaf september
"Empathisch luisteren in is deze tijden van corona belangrijker dan ooit"
Interview met team Belfius: winnaar van de Gouden Giraf Award tijdens de Customer Experience Battle 2020
Durf jij jouw nek uitsteken om jouw klanten in de watten te leggen?
Maak je kennis met Brussels Airport - nieuw bij CXForum
Pleased to meet you! Nieuwe leden voor het basisteam van het Customer Experience Forum
Een nieuwe naam, een nieuwe focus en een nieuwe boost!
Oproep. Deel jouw insipratie in een nieuwe werkgroepconcept.
Andres Duchi van waste-to-product-specialist Renewi komt graag en vaak naar de evenementen van het Customer Experience Forum.
Carglass is een enthousiast lid van het Customer Experience Forum ...
Vierde Dag van de Customer experience Medewerker - 19 september 2019
Hebben medewerkers bazen nodig of kunnen zij zichzelf managen ?
Een perfecte klantreis door de combinatie van chatbot en live medewerker
Boss Paints en Filad: vaste gezichten op onze activiteiten. En dit is waarom.
Omar Mohout maakte ons wegwijs in de wereld van de startups en scaleups
Dag van de Customer Experience-medewerker: CEO’s erkennen de sleutelrol van customer service teams
Dag van de Customer experience Medewerker: op bezoek bij DHL Express
"Discover your smile én de multichannel aanpak van TUI"
Klanten servicen in pyjama ? Waarom niet ?
Hoe Kandoor met een mix van “mens” en “machine” financiële vragen binnen de 4 uur beantwoordt
Welzijn in de Customer experience-afdeling - aandacht hebben voor stress en burn-out
Slaagt u erin om uw klant juist te antwoorden via Twitter, Facebook, chat en e-mail?
Vanaf 2017 mogen we Cevora als sponsor van CXForum verwelkomen.
De sociale media-aanpak van Mobile Vikings
Zelfsturende teams in customer service? De Irisnet-case.
Ligt de belangrijkste hefboom voor motivatie en betrokkenheid bij de persoon zelf? Of kan je dit extern beïnvloeden?
Eerste editie van Customer Experience Forum “On stage” succesvol
Hoera, een klacht! Knap, maar …
Geslaagde “Dag van de Customer Experience-medewerker”
je klant wordt blijer van WhatsApp !
‘op een klantendienst werken, dat is topsport’
Waarom de grootte van een team ertoe doet
Il nous faut plus de personnel
GAGNEZ LA SOLUTION POUR VOTRE CENTRE DE CONTACT
De wishlist van de medewerker
Zo… onze agenda zit vol !
Corona Direct lanceert Caro, een onderzoek naar de rijstijl en rijveiligheid.
5 tips voor het aansturen van generatie Z
WIN DE OPLOSSING VOOR JE CONTACT CENTER
Het zal anders moeten
“We hebben meer personeel nodig”