Georges Van den Hauten, operation manager Corona Direct, nam deel aan het webinar Masterclass Klantvriendelijk Communiceren. Copywriter Henny van Gerwen (Van Gerwen & Vader) toonde aan de hand van praktijkvoorbeelden waarom het vruchtbaarder is om als customer contact-medewerker je klanten vanuit hun perspectief te benaderen. Niet het probleem staat centraal, wél het voordeel van de oplossing. Tijdens de Masterclass liet Henny de voor-en-na-situatie zien, zowel voor communicatie via e-mail, chat als telefonisch. Georges was in elk geval heel positief over de meerwaarde van deze Masterclass. 

 “Ik vond het schitterend. Hoe herkenbaar is dit toch als we dit van afstand bekijken. Maar zodra we vanuit onze professionele positie werken, begaan we soms elementaire fouten. Alleen maar lof. Ik zou me hier graag wat verder in verdiepen want de meerwaarde voor de CC-medewerkers is erg hoog. Een klant onthoudt niet hoelang hij diende te wachten voordat hij een CC-medewerker aan de lijn kreeg. En evenmin onthoudt hij het antwoord maar wat bijblijft is het gevoel bij dit gesprek. Met deze Masterclass wordt het gevoel een niveau hoger getild.” 

Interesse in de Masterclasses van het Customer Experience Forum? Bekijk hier het programma