Het belangrijkste nieuws van 2023
Vanaf 2023 slaan het Customer Experience Forum en Customer Contact de handen ineen en worden samen één belangenvereniging. Samen vormen we één expertisehub, opleidingscentrum, lobbykring én ontmoetingsplaats voor alle professionals uit onze sector. In totaal verenigt de nieuwe organisatie meer dan 100 bedrijven en duizenden medewerkers.
De reden?
De ontwikkelingen in klantcontact gaan steeds sneller. Nieuwe technologieën bepalen steeds meer ons vak en de kwaliteit van onze service. Tegelijkertijd neemt het belang van klantcontact toe. Dat bewijst de recente aandacht in de media over onze sector.
Samen kunnen we beter inspelen op wat voor jouw organisatie telt. Samen kunnen we dat efficiënter doen en met nog meer diepgang. Samen kunnen we meer van elkaar leren en inspiratie halen uit meer best practices. Samen staan we nog sterker om bij politiek en media het imago van onze dynamische sector en het werken in klantcontact te blijven verbeteren.
CX Forum zal bij Customer Contact een actieve rol spelen als Team Customer Experience, met Lieve Huygens van Securex als team captain en met hetzelfde basisteam als bij CX Forum: Sandra Rens, Jan Van Damme (ITZU) en Chantal Van Beselaere (DHL).
Als bestaand lid van Customer Contact verandert er voor jou niets aan de lidmaatschapsbijdrage bij Customer Contact. Er komt dus geen extra lidgeld voor het CX Forum meer bij. Dat is onze manier om je te bedanken voor je trouw en betrokkenheid.
Wat ook niet verandert: de warme, vriendschappelijke sfeer tijdens de bijeenkomsten. Dat is ons handelsmerk. Want klantcontact is en blijft mensenwerk.