Een mooi voorbeeld van hoe twee organisaties elkaar gevonden hebben in hun ambitie om de Customer experience-wereld verder te professionaliseren.
Over Cevora
Cevora is het Centrum voor Vorming van het Aanvullend paritair comité voor bedienden. De 55.000 bedrijven van paritair comité 200 storten elk jaar een bijdrage. Met die bijdrage organiseert Cevora opleidingen voor 404.000 bedienden over het hele land.
Waarom Cevora CXForum steunt?
- Enerzijds is het een manier om in contact te komen met bedrijven uit de sector en te luisteren wat er bij hen leeft. Zo kan Cevora makkelijker diensten aanleveren die een antwoord bieden op de behoeften van de sector.
- Anderzijds is het ook een unieke opportuniteit om Cevora-leden van de diensten van CXForum te laten gebruikmaken.
- Daarnaast zijn we van mening dat CXForum een duidelijke nood binnen de sector beantwoordt. Uitwisseling van kennis en ervaring zijn enorm belangrijk in een sector die erg aan het veranderen is. Alleen op die manier kan de sector gezamenlijk vooruit gaan.
Voor meer info of inschrijvingen: www.cevora.be