
We bevroegen de leden van het Customer Experience Forum recent over hun visie op telewerk na corona. Uit de bevraging blijkt dat alle deelnemers ook na de coronacrisis zullen kunnen thuiswerken. In het merendeel van de gevallen (53,8%) gaat het zelfs om 3 dagen per week.
Wat zijn de noden rond telewerk?
Thuiswerken zal dus in veel organisaties blijvend aangeboden worden. Hoe kan je er als leidinggevende voor zorgen dat dit ook vlot verloopt? De grootste uitdagingen van coaches zijn het alert inspelen op individuele situaties en het voeden van de teamspirit. 61,5% van de deelnemers heeft vooral nood aan tips om (informeel) contact tussen collega’s te stimuleren. Men wil hier bij voorkeur een webinar rond volgen.
Om tegemoet te komen aan deze noden, organiseren we op maandag 28 juni een webinar ‘Leidinggeven vanop afstand’. ITZU-coach Astrid De Zutter zal tijdens dit webinar concrete tips geven om voor meer verbondenheid te zorgen in je team. Schrijf je hier in voor het webinar.
Op dinsdag 29 juni kunnen leden ook een online lachsessie volgen, gegeven door Geert Van de Vijver van Smile@Work. Een halfuur lang krijgen je gelukshormonen een boost via lach- relaxatie- en ademhalingsoefeningen. Inschrijven voor deze lachsessie met een serieuze impact kan hier.