
Boss Paints en Filad: vaste gezichten op onze activiteiten. En dit is waarom.
Leren van elkaar, inspiratie opdoen en vakgenoten ontmoeten: dat zijn de drie pijlers van de activiteiten van het CXForum. Deze bijeenkomsten mogen op een groeiende belangstelling rekenen. Telkens diepen we tijdens een sessie één thema dieper uit. De thema’s gaan steeds over wat voor jou belangrijk is. Van de rol van chatbots, kwaliteitsmeting tot een ‘live’bezoek aan een contact center waar je wellicht nieuwe ideeën opdoet.
We vroegen aan Katrien Mahieu (Boss Paints) en Dirk Onderdonck (Filad) waarom zij een vast gezicht zijn op de activiteiten van het CXForum.
Katrien Mahieu is verantwoordelijke voor de commerciële binnendienst van Boss paints en procescoördinator klachtenbeheer. Katrien komt als het even kan steeds naar de bijeenkomsten van het CXForum. We peilden naar de momenten waar ze goede herinneringen aan bewaart.
“Dat zijn er ondertussen al heel wat, omdat ik al een tijd lid ben van CXForum. Een moeilijke keuze dus, maar om er enkele op te noemen: rond Omnichannel bij Carglass, over open en eerlijke feedbackcultuur bij DHL, rond thuiswerk in de Customer experience-sector bij Corona.
Toch is bij Katrien een specifiek thema sterk blijven hangen. “Streetwize diepte bij gastheer Renewi het thema coöperatieve competitie interessant uit tijdens een interactieve workshop. Een sterk team drijft op verbondenheid en vertrouwen maar gaat ook belangrijke discussies niet uit de weg, als team mag je fier zijn waarvoor je staat.”
Ook op Dirk Onderdonck liet de sessie van Streetwize een bijzondere indruk achter. Dirk is zaakvoerder van Filad en ook hij laat zich graag en vaak inspireren door de bijeenkomsten van het CXForum. “De sessie bij Renewi in de Gentse kanaalzone was top omwille van de originele invalshoek. ‘Hoe streetwize is jouw team?’ is een thema wat nieuwe ideeën naar boven bracht. Verder denk ik met veel plezier terug aan wat we bij TUI hebben opgestoken over klantenbeleving. Het was interessant om te horen hoe een "hospitality"-bedrijf met deze problematiek bezig is en ook probeert toe te passen in zijn Call Center.”
Waarom zouden Katrien en Dirk andere bedrijven aanbevelen om kennis te maken met CCF?
Voor Katrien heeft dat alles te maken met de interessante thema’s en de werkwijze. “We kiezen de thema’s trouwens zelf. En het heeft te maken met de gedeelde ervaringen die je telkens meeneemt naar huis na een uiteenzetting, een workshop, een rondleiding. Het is altijd weer opnieuw nuttige informatie waar je zelf mee aan de slag kan. De kracht van netwerking mag je ook niet vergeten, eens kunnen vragen hoe anderen iets aanpakken, de leuke babbels met collega’s en toffe activiteiten georganiseerd door CXForum.’
Dirk kan dat absoluut bijtreden. “Door de focus op Customer experience centers te leggen, ontstaat er een interessante ervaringsuitwisseling. Dat werkt blikverruimend voor alle aanwezigen.”
Benieuwd naar de volgende activiteiten? Bekijk hier de agenda. Deelname is gratis voor leden. Nog geen lid? CXForum nodigt je van harte uit om een bijeenkomst gratis deel te nemen en zo de sfeer te proeven. Stuur een mailtje via het contactformulier onderaan de agendapagina. Doen! De kans is groot dat je Katrien en Dirk er tegen het lijf loopt.