Wat. Een. Jaar.
Ook voor customer experience want een excellente klantenervaring is nu belangrijker dan ooit. Daarom hebben we in het voorjaar het programma aangepast met webinars en MasterClasses. Je kreeg veel inspiratie en praktische tips om alert in te spelen op de nieuwe situatie.
We zijn blij dat deze nieuwe formats goed scoren. Daarom gaan we ook in 2021 verder met nieuwe webinars en MasterClasses. Bekijk dus regelmatig de agenda. Heb je zelf ideeën rond topics: we horen het graag van je.
Maar je kunt ons ook helpen door mee te doen aan de ledenenquête. Zo lever je een bijdrage aan een programma dat écht beantwoordt aan je concrete noden.
Geef hier je input voor het ledenprogramma.
Hopelijk kunnen we in 2021 snel weer aanknopen met de live-events. Het zal deugd doen om elkaar weer te zien en ervaringen uit te wisselen. In elk geval plannen we weer een Customer Experience Battle. Dat bleek begin dit jaar een felgesmaakt format dus we zijn volop bezig met de voorbereiding van de tweede editie.
Nieuw in 2021 is de Ontmoeting met een auteur. Hij of zij stelt een nieuw boek voor dat je helpt om ‘klantenbeleving’ verder te verbeteren. Heel inspirerend en de eerste virtuele sessie is al voorzien voor januari.
Wat niet verandert in 2021: veel waardevolle online en offline evenementen die inbegrepen zijn in je lidmaatschap. Enkel voor de MasterClasses is er een bescheiden bijdrage.
Het Forum blijft zo een sterke en dynamische vereniging. De groep professionals wordt steeds groter. Recent verwelkomden we Lukoil, Mazda, Vandemoortele Europe, CCmath en Orion. Mooie namen en net zoals jij sterk bezig met een optimale customer experience.