Word lid en word slimmer.

Door lid te worden van Customer Experience Forum heb je toegang tot ons online forum, tipsheets, bedrijfsbezoeken bij leden, exclusieve events, webinars, workshops, masterclasses en echt nog veel meer. Vraag het gerust na bij onze leden.

Tarieven

Inschrijven doe je per bedrijf. Lidmaatschap is 1 jaar geldig en wordt automatisch verlengd.

Voor wie

  • Voor de interne Customer Experience afdeling, het marketingteam, de HR afdeling, de data, AI & IT professionals,  ..., hun managers en hun medewerkers die hun expertise op customer experience vlak willen aanscherpen.

Voor wie

  • Believers wensen boeiende content te delen met de Customer Experience Forum community.

Voor wie

  • Structurele Partners wensen de werking van het Customer Experience Forum op structurele basis mee te ondersteunen.

Inbegrepen

  • Je treedt toe tot een groeiende business community van 5.000 customer experience professionals.
  • Kennisdeling binnen de closed community van onze leden:
    • leden delen onderling kennis rond customer experience-related topics waarrond ze een bijzondere aanpak hebben;
    • het CXForum faciliteert inspirerende bezoeken van leden bij andere leden;
    • elk lid heeft de mogelijkheid om op de CXForum-evenementen een eigen case voor te stellen (alle inhoud & programmaplanning is na goedkeuring door het CXForum). 
  • Ontvang uitnodigingen voor de CXForum-evenementen, workshops, webinars, masterclasses en bookreviews en geniet van hoge prijskortingen of gratis deelnames.
  • Er kunnen per gratis aangeboden event twee personen deelnemen (vanaf een derde inschrijving bieden wij 50% korting op de deelnameprijs).
  • 1x/jaar een gratis deelname voor 1 persoon uit uw organisatie aan een masterclass naar keuze.
  • Ontvang de CXForum Trend Podcasts en interessante white papers en resultaten van marktonderzoeken in je mailbox.

*Prijzen excl. BTW

  • 1 t/m 50 medewerkers: 699 € per jaar
  • 51 t/m 150 medewerkers: 1.209 € per jaar
  • 151 t/m 350 medewerkers: 1.719 € per jaar
  • Meer dan 350 medewerkers: 2.119 € per jaar

Inbegrepen

  • Krijg toegang tot een groeiende business community van 5.000 customer experience professionals. Het Customer Experience Forum bereikt haar community via haar website, haar meer dan 3.500 e-mail contacten, haar digitale community van meer dan 1.500 actieve volgers (FB, LI, IG), en het inzetten van sponsored FB ads bij het communiceren rond haar activiteiten.
  • Je logo en link naar je website worden op de CXForum site op de 'Believers'-pagina geplaatst.
  • Ontvang uitnodigingen voor de CXForum-evenementen, -workshops & -webinars, en de CXForum masterclasses en bookreviews. Per CXForum live event (eigen CXForum events) kan één van je collega’s als deelnemer aanwezig zijn (gratis deelname). Een tweede inschrijving kan mits betaling van 50% van de deelnameprijs.(Nooit meer dan 2 personen per event.)
  • Je krijgt de mogelijkheid om 1x/jaar of een webinar of een masterclass (digitaal of in uw eigen kantoren) of een live mini-event in uw eigen kantoren te organiseren voor de CXForum leden. CXForum zorgt voor de uitnodigingen op basis van uw tekst (na goedkeuring door het CXForum) en de praktische omkadering (website, social, managen inschrijvingen). Voor een masterclass in uw eigen kantoren of het live mini-event zijn alle organisatie-,  catering- en locatiekosten door uw eigen  organisatie te dragen. De voorgestelde content moet steeds customer experience gerelateerd zijn (vb. people/coaching, cross channel management, efficiëntie, AI & data, GDPR, strategie, customer experience journey, …).  Alle inhoud & programmaplanning (datum, startuur & duur) is na goedkeuring door het CXForum). 
  • Aandachtspunten:
    • een webinar is 35’ tot 45’ lang;
    • een masterclass loopt over 3 weken en kent de volgende structuur: week 1: theoretische uiteenzetting aan alle deelnemers; week 2: deelnemers  passen de theorie toe in de eigen organisatie, mits ondersteuning door de lesgever; week 3: feedback- en overlegsessie met de hele groep; elk van de 3 sessies duurt 50’ tot 90’;
    • een live mini-event staat open voor de hele CXForum community.
  • Je mag een goodie aanbieden aan alle aanwezigen op de Zomerbarbecue van het CXForum of op de Customer Experience Battle.

*Prijs excl. BTW

Inbegrepen

  • Krijg toegang tot een groeiende business community van 5.000 customer experience professionals. Het Customer Experience Forum bereikt haar community via haar website, haar meer dan 3.500 e-mail contacten, haar digitale community van meer dan 1.500 actieve volgers (FB, LI, IG), en het inzetten van sponsored FB ads bij het communiceren rond haar activiteiten.
  • Je logo en link naar je website worden op de CXForum site op de Home page onder ‘Onze Structurele Partners’ geplaatst.
  • Ontvang uitnodigingen voor de CXForum-evenementen, -workshops & -webinars, en de CXForum masterclasses en bookreviews. Per CXForum live event (eigen CXForum events) kan één van je collega’s als deelnemer aanwezig zijn (gratis deelname). Een tweede inschrijving kan mits betaling van 50% van de deelnameprijs. (Nooit meer dan 2 personen per event.)
  • Het CXForum stuurt elk kwartaal een email naar haar customer experience community waarin de CXForum activiteiten voor de komende 3 maanden worden toegelicht. Het CXForum biedt haar Structurele Partners de nodige visibiliteit in deze kwartaal e-mails:
    • je kan je organisatie in één van deze kwartaal e-mails voorstellen,
      • hetzij d.m.v. een door u aangeleverd filmpje: max 1’30’’ en een korte tekst met uw bedrijfsnaam & contactgegevens (1 adres, 1 website-url, 1 e-mailadres, 1 telefoonnummer, social media)
      • hetzij d.m.v. een door u aangeleverde korte tekst: omschrijving van uw activiteiten (maximaal 575 tekens, inclusief spaties) en uw bedrijfsnaam & contactgegevens (1 adres, 1 website-url, 1 e-mailadres, 1 telefoonnummer, social media).
    • je logo wordt in elk van deze kwartaal e-mail communicaties mee opgenomen.
  • Het CXForum stuurt op het einde van een jaar steeds een e-mail naar haar customer experience community met kerst- en nieuwjaarswensen en een overzicht van de hoofdactiviteiten voor het komende jaar:
    • je kan d.m.v. een korte quote (maximaal 250 tekens, inclusief spaties, desgewenst ‘in naam van’ één van je collega’s -> naam + functie) aangeven waarom je organisatie blij was het CXForum het afgelopen jaar te steunen;
    • je logo wordt in deze eindejaars e-mail mee opgenomen.
  • Het CXForum dankt haar structurele partners op elk van de 5 eigen CXForum live events.
  • Je mag een goodie aanbieden aan alle aanwezigen op de  Zomerbarbecue van het CXForum of op de Customer Experience Battle.

*Prijs excl. BTW

 

Van 1 januari tot 31 december

Het Customer Experience Forum draait op vrijwilligers. Daarom zoeken we een gezond evenwicht tussen een straffe werking en een haalbare administratie.
Om die reden loopt elk lidmaatschap van 1 januari tot 31 december. Teken je in na 31 juli dan betaal je voor één jaar en één kwartaal lidmaatschap. 

 

Bedrijf
Maatschappelijke zetel
Facturatieadres
Contactpersoon
Accountgegevens
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
Ik word lid op aanraden van