Word lid en word slimmer.

Door lid te worden van Customer Experience Forum heb je toegang tot ons online forum, tipsheets, bedrijfsbezoeken bij leden, exclusieve events, webinars, workshops, masterclasses en echt nog veel meer. Vraag het gerust na bij onze leden.

Tarieven

Inschrijven doe je per bedrijf. Lidmaatschap is 1 jaar geldig.

Voor wie

  • Voor de interne Customer Experience afdeling, het marketingteam, de HR afdeling, ...
    hun managers en hun medewerkers
    die hun expertise willen aanscherpen.

Inbegrepen

  • Kennisdeling binnen de closed community van onze leden:
    • leden gaan op bezoek bij leden en delen kennis rond topics waarrond ze een bijzondere aanpak hebben en anderen kunnen inspireren
    • je hebt de mogelijkheid om op de CXForum-evenementen jouw case voor te stellen (alle inhoud & programmaplanning is na goedkeuring door CXForum). 
    • je treedt toe tot een groeiende business community van 2600 professionals 
  • Ontvang uitnodigingen voor de CXForum-evenementen & -workshops
  • Gratis deelname aan de events (2 personen per event) - vanaf een derde inschrijving 50% korting op de deelnameprijs
  • 1x/jaar een gratis deelname voor 1 persoon uit uw organisatie aan een opleiding naar keuze 
  • Korting op de deelnameprijs van de workshops en masterclasses (kortingspercentage wordt bepaald per workshop)
  • Toegang tot het online forum met presentaties en tips
  • Een geschenk voor alle medewerkers van de Customer Contact afdeling n.a.v de Dag van de Customer Contact-medewerker

*Prijzen

  • 1 t/m 50 medewerkers: 695 € per jaar, excl. btw
  • 51 t/m 150 medewerkers: 1206 € per jaar, excl. btw
  • 151 t/m 250 medewerkers: 1510 € per jaar, excl. btw
  • Meer dan 250 medewerkers: 1812 € per jaar, excl. btw

Inbegrepen

  • Je treedt toe tot een groeiende business community van 2600 professionals 
  • Toegang tot het online forum
  • Ontvang uitnodigingen voor de CXForum-evenementen & -workshops
  • Gratis deelname aan de events (1 persoon per event)
  • Je logo en link naar je website worden op de 'Believers'-pagina geplaatst
  • Je mag een goodie aanbieden op de Dag van de Customer Contact-medewerker
  • Mogelijkheid om een webinar of masterclass te organiseren voor de leden (CXForum zorgt voor de praktische omkadering en de uitnodiging op basis van uw tekst). Webinar of masterclass moet customer experience gerelateerd zijn.  
    Uw webinar of masterclass wordt opgenomen in een opleiding reeks van 3 opleidingen, gegeven door diverse spelers.  ​
  • Je hebt de mogelijkheid om op de CXForum-evenementen klantcases voor te stellen (alle inhoud & programmaplanning is na goedkeuring door CXForum). 

Inbegrepen

  • Je treedt toe tot een groeiende business community van 2600 professionals 
  • Toegang tot het online forum
  • Ontvang uitnodigingen voor de CXForum-evenementen & -workshops
  • Gratis deelname aan de events (1 persoon per event)
  • 1 x per jaar een event of een webinar inleiden (20 min. spreektijd)
  • Mogelijkheid om een webinar of masterclass te organiseren voor de leden (CXForum zorgt voor de praktische omkadering en de uitnodiging op basis van uw tekst). Webinar of masterclass moet customer experience gerelateerd zijn.  
    Uw webinar of masterclass wordt opgenomen in een opleiding reeks van 3 opleidingen, gegeven door diverse spelers.  ​
  • Je hebt de mogelijkheid om op de CXForum-evenementen klantcases voor te stellen (alle inhoud & programmaplanning is na goedkeuring door CXForum). 
  • Opname in de jaarlijkse whitepaper over high end customer experiene tools die verspreid wordt naar alle leden:
    • inhoudelijke bijdrage zelf aan te leveren (de redactie mag bijdrage weigeren indien te commercieel of niet passend)
    • logo opnemen
  • CEO mag deelnemen aan het CEO-ontbijt op de Dag van de Customer Contact-medewerker
  • Je logo en link naar je website worden op de 'Believers'-pagina geplaatst
  • Je mag een goodie aanbieden op de Dag van de Customer Contact-medewerker

 

Van 1 januari tot 31 december

Customer Experience Forum draait op vrijwilligers. Daarom zoeken we een gezond evenwicht tussen een straffe werking en een haalbare administratie.
Om die reden loopt elk lidmaatschap van 1 januari tot 31 december. Teken je in na 31 juli dan betaal je voor één jaar en één kwartaal lidmaatschap. 

 

Bedrijf
Maatschappelijke zetel
Facturatieadres
Contactpersoon
Accountgegevens
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png.
Ik word lid op aanraden van