Dag van de customer contact medewerker

Straffe events. Sterke content. Stevige sprekers.

Zet mee de stap van customer contact naar customer experience. 

Het Customer Experience Forum gaat verder in customer contact. We zijn een ontmoetingsplaats en een inspiratiebron voor organisaties die hun klantervaringen een nieuwe impuls willen geven. Dat doen we door kennis te delen, van elkaar te leren en van gedachten te wisselen over uitdagingen waar élke organisatie voor staat. 

Het Customer Experience Forum is ervan overtuigd dat de dialoog tussen customer experience-professionals ook de dialoog tussen organisaties en hun klanten versterkt.

We organiseren events waarbij we op bezoek gaan bij een bedrijf. Tijdens dit event kun je je vragen stellen aan medewerkers ter plaatse, zijn er mini-workshops, een begeleide rondleiding en is er tijd voor een ongedwongen babbel.

Al deze ervaringen neem je meteen naar je eigen organisatie én verbeteren zo je customer experience-strategie.

Onze leden

Vorig event

Webinar "Werk als een viking en je hebt plezier in je job"

Een getuigenis

Webinar "Werk als een viking en je hebt plezier in je job"

De manier waarop Griet bepaalde herkenbare situaties op een vlotte, humoristische manier naar voren bracht, geeft je heel veel zin om de dingen vanuit een ander perspectief te bekijken. Deze webinar heeft mij een enorm positieve vibe gegeven, die me alweer zin geeft om met mijn team aan de slag te gaan. Brigitte Boerjan - Brussels Airport