Ik mocht de eerste keer deelnemen aan een event vanhet CXForum. Het thema “Hoe streetwize is je team?”. Ik had totaal geen idee aan wat ik me mocht verwachten. Gaan ze me vertellen dat ik vanaf nu rappend moet coachen of alle dagen sneakers dragen…? Niets van dat alles, gelukkig maar J
Concreet werd ik samen met enkele collega’s uit verscheiden sectoren uitgedaagd om eens stil te staan bij welke rol een contactcenter tegenwoordig heeft, in welke zaken blinken we uit, waar maken wij een verschil, welke battles we best aannemen en welke we moeten negeren. Alles werd overgoten met een sausje van positivisme, want hoe houden we onszelf en onze medewerkers nu in godsnaam gemotiveerd? Ik keerde huiswaarts met een voldaan gevoel en een ongelooflijke energie om er morgen in te vliegen. Dank aan de begeleiders om onze hersencellen aan het werk te zetten en natuurlijk ook aan de collega’s uit verschillende sectoren om hun ideeën te delen.
Gunther D’hooghe – VAB-klantenservice