CXBoost brengt het beste in je mensen naar boven

Incentives, ontbijten, slogans aan de muur? Goed voor de sfeer, maar de impact op prestaties ebt snel weg.

Wat wel werkt om je team naar betere resultaten te leiden?

  • Mensen het werk laten doen dat ze écht graag doen
  • Hen een werkplek geven die hen motiveert
  • In een team dat hen energie geeft
  • Met een coach die weet waarop en hoe hij elke individuele medewerker moet begeleiden

Moderne teamleaders of managers van Customer experience afdelingen weten wat hun team 
en medewerkers motiveert en spelen hier maximaal op in.

 

Laat CXBoost je die echte motivaties ontdekken

CXBoost maakt gebruik van de IWAM-test (Inventory for Work Attitude and Motivation). Daar waar de meeste andere vragenlijsten zich focussen op persoonlijkheidskenmerken, vaardigheden en competenties brengt IWAM motivatie en attitude in kaart.

De kern van CXBoost

 

Resultaat? 

Je krijgt als teamleader of manager van een Customer experience afdeling een handleiding met de sterktes en de attentiepunten voor elke individuele medewerker. Je krijgt een heldere kijk op de Customer Experience-medewerker én de context waarin hij/zij optimaal functioneert. 

Met die informatie sta je sterker inzake:

  • Werving en selectie
  • Gerichte one-to-one coaching
  • Training die inspeelt op de juiste noden
  • Het uitbouwen van teams met dezelfde motivaties
  • Een motiverende werkplekinrichting

De kern van CXBoost? 3 stappen

  1. 1

    Intakegesprek

  2. 2

    Online IWAM-test (Inventory for Work Attitude and Motivation)

  3. 3

    Rapport en bespreking


En de stap naar een beter functionerende Customer experience afdeling? 

Laat de kennis en expertise van de CXBoost-coaches Stefan Sterk en Peter Callens 
je verder op weg zetten. Ze begeleiden je in het bouwen van een team dat

  • customer delight in- en uitademt
  • een kleiner verloop kent
  • een hogere funfactor heeft
  • sterkere resultaten neerzet

CXBoost-aanbod en -prijzen

Kleine teams? Grote teams? 
CXBoost is een haalbare kaart voor elk type Customer experience afdeling.


De kern: de 3 stappen

  1. 1

    Online test - analyse - persoonlijke, individuele bespreking: 
    580 euro per persoon*


  2. 2

    Intakegesprek met de Customer experience manager:  530 euro
    Het intakegesprek laat ons toe de resultaten van de individuele IWAM-testen gericht te interpreteren en je duidelijk en doordacht te adviseren voor een beter people management en teambuilding.

    Het intakegesprek is standaard voorzien bij een eerste traject met IWAM. Bij vervolgtrajecten is een intakegesprek enkel voorzien wanneer het een nieuw team betreft of wanneer er fundamentele wijzigingen zijn in het team waarvoor al IWAM-testen werden afgenomen.


  3. 3

    Rapport en debriefing met de Customer experience manager: 1.450 euro*.
    Je CXBoost-coaches geven je op basis van de resultaten van de IWAM-test handvaten voor een effectieve opvolging en begeleiding van je medewerkers en team.

    Rapport en debriefing is standaard voorzien na elk testtraject.

Optionele diensten

Teamcoaching op basis van de bevindingen van de IWAM-test: 620 euro per halve dag*. Schrijven van een personeelsadvertentie die de gezochte motivaties verwoordt: 390 euro per functie*
** Vermelde prijzen zijn exclusief btw en kilometervergoeding

Yes, we boost! Wie zijn je CXBoost-coaches?

Stefan Sterk

  • Doordrongen van customer delight als onderscheidende factor in customer service
  • Vertrekt vanuit “de juiste persoon op de juiste job met de juiste omkadering” om een Customer experience afdeling boven zichzelf te laten uitstijgen
  • Krijgt met IWAM de echte motivaties in kaart en helpt je hiermee aan de slag te gaan

Peter Callens

  • Slimmer rekruteren? Je team naar een hoger niveau brengen? Intelligenter coachen? Je krijgt alle aandacht van Peter Callens.
  • Is ervan overtuigd dat alleen vanuit een inzicht in echte werkmotivaties een duurzame teamontwikkeling mogelijk 
  • Helpt je dankzij IWAM tot de essentie door te dringen