JA, wij doen mee aan de speciale Zoals jij is er maar één-actie voor de Dag van de Customer Contact-medewerker.

Ik kies hieronder uit de postkaartjes die ik naar het thuisadres van mijn medewerkers stuur. Met mijn persoonlijke boodschap krijgt elke medewerker (m/v/x) op de Dag van de Customer Contact-medewerker de waardering die extra verdiend is na dit intensieve jaar.

De kaartjes zijn gratis voor de leden van het Customer Experience Forum. Niet-leden betalen een bijdrage van 4 euro per kaartje.  Word je lid? Dan zijn de kaartjes gratis.
De portkosten zijn niet inbegrepen.

* Met een priorzending van bpost is de levering de volgende werkdag. Met een normale zending is dat 1-3 dagen.

Belangrijk: plaats je bestelling voor 25 augustus – dan krijg je de gratis postkaartjes uiterlijk op 9 september. Dan heb je voldoende tijd voor de verzending.

 

  • Kies je kaartjes volgens het unieke profiel van elke customercontact-medewerker.
  • Voor elk profiel is er een speciale boodschap.
  • Geef hieronder aan hoeveel kaartjes je van elke versie wenst.

 

Tekst op de achterkant van de kaartjes: 

Dag ...

Wat zouden we zijn zonder jou en je collega's van het contactcenter?
Terwijl de workload en de druk toenamen, stond jij paraat om
alle klanten een topservice te geven. Zoals jij is er maar één!

Op de Dag van de Customer Contact-medewerker (15 september)
wilde ik dat je graag persoonlijk vertellen.

Bedankt voor al je harde werk en inzet!

 

Kaartje 1 (blauw)

kaartje1

Kaartje 2 (geel)

kaartje2

Kaartje 3 (groen)

kaartje3

Kaartje 4 (rood)

kaartje4

 

Graag bedanken wij onze sponsors:

sponsor logos

Ik bestel