Webinar: hoe ‘monitoring’ en ‘analyse’ de client journey en call to actions ondersteunen

Event date: 
donderdag, 19 mei, 2022

Webinar - 19 mei 2022 - 11.30 u tot 12.20 u

 

Ongetwijfeld is jouw organisatie ook wel al eens plots in het middelpunt van de aandacht terecht gekomen. Of misschien overkomt het je in de nabije toekomst. 

Hoe kan je op zo’n moment als organisatie best reageren?

Hoe herken je steun, kritiek of andere sentimenten? Waar reageer je best wel of niet op? 

 

Online monitoring en media-analyse om online dienstverlening te optimaliseren

Bekende B2C & B2B merken, overheden en andere organisaties zetten dan vaak online monitoring en media-analyse in om hun online dienstverlening te optimaliseren.

Een goede voorbereiding op te verwachten klantvragen ontlast immers uw interne organisatie en verbetert uw dienstverlening. 

 

Aan de hand van een actuele case ontdekken waarom online monitoring en media-analyse onmisbaar is

Het webinar: "hoe ‘monitoring’ en ‘analyse’ de client journey en call to actions ondersteunen" krijg je een overzicht van:
  • hoe online monitoring en media-analyse ingezet kan worden,
  • niet enkel om de dynamiek & perceptie rond topics gerelateerd aan je bedrijf op te volgen,
  • maar ook om daar (pro-)actief op in te spelen.

 

OBI4wan

Gastheren van dit webinar zijn John Rozema & Ed van de Kamp, beiden werkzaam bij OBI4wan.

Aan de hand van een actuele case tonen zij waarom online monitoring en media-analyse onmisbaar is, hoe je deze inzichten kan vertalen naar je contactcenter en medewerkers. 

Ontdek hoe dit je helpt bij het bepalen van optimaal klantcontact en de juiste (communicatie)strategie. 

 

Praktisch

Duik 19 mei om 11.30 u samen met John en Ed live in de diverse mogelijkheden. 

 

Schrijf je zeker in voor dit inspirerend webinar: