Webinar: De toekomst van CX ism. Freshworks

Event date: 
dinsdag, 8 februari, 2022

De toekomst van CX

De digital-first service-ervaringen van de afgelopen twee jaar hebben bepaald hoe de toekomst eruit gaat zien. Als gevolg van fysieke beperkingen zijn klanten overgestapt op digitale platformen, waardoor bedrijven 
gedwongen waren hun customer experience (CX) aan te passen en die klanten op een andere manier te benaderen.

De consument heeft het gemak van online interactie massaal omarmd, maar hecht tegelijkertijd ook waarde aan de verbinding en empathie van persoonlijk contact. 
Voor bedrijven betekent dit dat ze een naadloze omnichannel-strategie moeten inzetten, die niet alleen de digital-first consument aanspreekt, maar ook daadwerkelijke menselijke interactie omvat. 
En dat allemaal vanuit een misschien wel permanente hybride werkomgeving.

Wat kun jij van CX verwachten in 2022?

Je komt het te weten op dinsdag 8 februari, 2022 om 11.45 u. Dan bespreekt Rick van Duursen van Freshworks in het kort het Ebook "De toekomst van CX 2022. (downloaden via de website van Freshworks)

Tijdens dit boeiend kwartier krijg je:

  • 5 belangrijke gedrags trends bij consumenten en bedrijven die 2022 zullen bepalen
  • tips om klantenloyaliteit te stimuleren en de klantenservicemedewerkers de beste service te laten leveren

Schrijf je nu in voor de 15' webinar sessie op 8 februari met Rick van Duursen: