Live werkbezoek bij Orion – Leuven

Event date: 
dinsdag, 22 februari, 2022

Hoe zorgt Artificial Intelligence voor blije klanten én medewerkers? 

Welkom op het eerste werkbezoek van 2022! 

Artificial Intelligence (AI) is de motor van de customer service van morgen. Het zorgt voor een echte win-win-win. Je klanten krijgen een heel efficiënte service, je medewerkers van het contactcenter hebben meer tijd om zich te richten op de complexere vragen, en je bedrijf verhoogt zijn klanttevredenheid én werknemerstevredenheid. 

Maar hoe pak je een AI-gedreven customer service en organisatie van je contactcenter aan? 

Dat hoor je op dinsdag 22 februari. Gastheer van het eerste werkbezoek van 2022 is Orion in Leuven. Tijdens het bezoek krijg je een helder inzicht in de strategische én de praktische impact van AI voor customer service. De cases en praktijkdemo’s maken een terugkoppeling naar je eigen situatie heel tastbaar. Je maakt kennis met de aanpak van Eneco, Delhaize, GLS, Acerta en OZ. Enkele van deze bedrijven zijn aanwezig op 22 februari dus hét moment om je vragen aan hen voor te leggen.

Uiteraard is het werkbezoek aan Orion volledig coronaproof georganiseerd

 

Waar en wanneer

Een fysiek event op het kantoor van Orion (Minderbroedersstraat 17/2 - 3000 Leuven). Kom je met de wagen? Parkeren kan op het Sint Jacobsplein.

Vanaf 15u, wandel op je eigen tempo doorheen de verschillende cases!

Je bent welkom op vertoon van je CovidSafeTicket en we vragen jou om tijdens het event een mondmasker te dragen.

 

What’s in it for you

  • Maak kennis met andere organisaties en geïnteresseerden, deel tips and tricks.
  • Cases die je mag verwachten: Eneco, Delhaize, GLS, Acerta en OZ.

 

Deelnameprijs

  • Leden van het CXForum nemen gratis deel aan dit event.
  • Niet leden betalen 65 euro - exclusief BTW.

 

Bevestig jouw deelname en wandel samen met ons door de verschillende cases: