Digitaal Customer Experience Management: de volgende fase

Event date: 
donderdag, 25 augustus, 2022

Digitaliseren verhoogt de kwaliteit van klantbeleving, de efficiëntie in uw customer experience management én de efficiënte werking van customer contact centers Een win-win dus en we staan nog maar aan het begin van een grote omwenteling. Drie topsprekers (Yves Van Vaerenbergh, Erik Polakiewiez en Gavin Ray) betreden het podium en geven de aanwezigen een verhelderende kijk op de nabije toekomst. 

 

Donderdag 25 augustus 9.30 – 14 uur 

>> Bluepoint, Berchem - met dank aan Freshworks, Global NTT en DDM Consulting.

Aan deze zaal ligt een ruim terras waarop bij mooi weer​ ontvangst, pauze en netwerklunch doorgaan.  

 

9u30: ontvangst op het terras met koffie/thee/fruitsap en koffiekoekjes 

9u45-10u: inleiding

 

3-in-1 concept: Research >> User Case >> Workshop

Research

10-10u45: Yves Van Vaerenbergh, Professor Experience & Service Management (KULeuven)

“We starten het event met een overzicht van recente research-inzichten. Wat zijn de behoeften van consumenten en van customer-serviceorganisaties? Waar zitten de knelpunten en wat is er nodig om digitalisering naar het volgende niveau te brengen. Je krijgt zo een helder overzicht én een benchmark voor je eigen situatie"

User Case

10u50-11u35: Gavin Ray (Body & Fit) 

“Ik laat je met een user case zien hoe je met de juiste tool snel impact creëert. Body & Fit is e-commerce marktleider in innovatieve sportvoeding en een gezonde levensstijl. We werken met een oplossing van Freshworks. Je leert hoe je digitalisering van customer service aanpakt en hoe je data integreert. Ik deel graag de resultaten van onze aanpak om de customer selfservice te verbeteren. 

___________________________________________________________________________________________________________________

11u35 – 11.55u: pauze op het terras met koffie/thee/fruitsap - zoete versnapering en vers fruit

___________________________________________________________________________________________________________________

Workshop

11u55-12u25Erik Polakiewiez (Digipolitans) 

“We sluiten het event heel praktisch af: met een workshop. Ik toon technieken en methodes om effectief met klantenfeedback aan de slag te gaan. Samen trainen we om ze om te zetten naar actiepunten met een meetbare impact. Hiermee kun je in je eigen organisatie nieuwe accenten leggen voor het digitaliseren van de customer experience” 

 

12u25-12u35eindwoord

 

Netwerking

12u35 – 14u: netwerking & Sandwich lunch op het terras

 

Met dank aan onze sponsors

 

Deelnameprijs inclusief lunch:

  • Leden: twee personen kunnen gratis deelnemen (vanaf een derde inschrijving bieden wij 50% korting op de deelnameprijs)
  • Niet leden betalen 285 euro (excl.21% BTW)

 

Eventlocatie:

BluePoint

Filip Williotstraat 9

2600 Berchem

 

BluePoint Antwerpen ligt in een groene en rustige omgeving op 10 minuten van Berchem station en biedt veel parkeerfaciliteiten.

 

Een gevarieerd en praktijkgericht programma dat jou én je medewerkers een flinke impuls zal geven. Schrijf je dus snel in!: