Customer Experience Battle 2023 ism Customer Contact

Event date: 
dinsdag, 14 maart, 2023

Schrijf je team in en strijd mee om de Gouden Giraf! 

De giraf is het hoogste dier ter wereld. Daarom verdient het bedrijf dat er hoog bovenuitsteekt voor customer experience de hoogste waardering: de Gouden Giraf Award.

Dat kunnen jullie bewijzen op 14 maart 2023 tijdens de Customer Experience Battle. 

  • Laat je eerst inspireren door de wervelende keynote van topspreker Frans Reichardt.
  • Werk samen met je team van 4 customer experience-medewerkers een opdracht uit. 
  • Presenteer je concept aan de juryleden. 
  • Win met je team de Gouden Giraf en eeuwige roem!

 

Wie volgt Securex Sociaal Secretariaat op als de winnaar van de Gouden Giraf, de award voor een customer experiencestrategie die erboven uitsteekt?

Alle deelnemers zijn unaniem in hun oordeel: dit is de leukste teambuilding mét inhoud.

 

Dit staat op het programma:

09.30-10.00 ONTVANGST MET ONTBIJT​

10.00-10.45 INSPIRATIESESSIE "GA VOOR GOUD"​

Klanten worden mondiger. Ze kunnen zichzelf online steeds beter informeren, ze kunnen makkelijker aanbieders met elkaar vergelijken en en zijn kritischer dan voorheen. Er zijn ook klanten die zijn niet enkel mondiger en kritischer, die zijn boos en agressief. Hoe ga je hiermee om? Hoe houd je het klantcontact goed en hoe blijf je werken aan goede klantrelaties? Waar trek je de grens en wanneer is genoeg echt genoeg?

In "Ga voor Goud" inspireert Frans je nóg beter te luisteren naar klanten en klantfeedback te gebruiken om voortdurend te verbeteren. Hij neemt je mee op zijn reis naar het menselijk brein en laat zien waarom luisteren soms zo lastig is. Hij geeft je inzichten, tips en praktische handvatten om nog beter te communiceren met je klanten, ook op de momenten dat het spannend is.

10.45-11.30 WORKSHOP CUSTOMER JOURNEY MAPPING

In deze compacte workshop laat Frans Reichardt je kennismaken met de basisbeginselen van customer journeys.

In deze workshop leer je:

- de scope van een customer journey te bepalen
- episodes in de journey te onderscheiden
- hoe je klantinzichten verzamelt
- touchpoints te benoemen
- scenario’s te beschrijven
- de emotiecurve te maken

11.30-12.15: INLEIDING CASE

12.15-12.30: INTRODUCEREN JURY

 

12.30-13.30: LUNCH

 

13.30-14.30 UITWERKEN VAN JE OPDRACHT

Elk team krijgt dezelfde case voorgeschoteld en werkt de opdracht die ochtend zelf uit.

14.30-15.30 CUSTOMER EXPERIENCE BATTLE

Alle teams presenteren hun opdracht voor een ervaren vakjury. 

15.30-15.45 JURY-OVERLEG

De jury beoordeelt de pitches en bepaalt welk team in aanmerking komt voor de Gouden Giraffe en het bijbehorend Certificaat voor Klantgerichtheid.

15.45-16.00 UITREIKING GOUDEN GIRAF AWARD

Het winnende team ontvangt de Gouden Giraffe en het Certificaat voor Klantgerichtheid. Het tweede en derde team krijgen eveneens een Certificaat voor Klantgerichtheid. Ook voorziet onze hoofdsponsor Orion een attentie voor elke deelnemer.

 

VANAF 16.00 NETWERKDRINK

 

Wij zijn klaar voor de Customer Experience Battle!

Bijdrage: 350 euro per team van 4 personen (inclusief lunch). Niet-leden: 495 euro per team. Prijzen excl. btw

Wanneer: 14 maart 2023: 9:30u - 16.30u

 

Noteer alvast bovenstaande datum en ga de uitdaging aan: